Reklamace
Jak postupovat při reklamaci či vrácení produktu?
Reklamace se řídí Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami.
Prosím vyplňte a vytiskněte protokol k reklamaci zboží / Oznámení o odstoupení od smlouvy.
Následně produkt s nákupním dokladem i vyplněným protokolem doručte na adresu:
AVACOM s.r.o. - Reklamace
Ocelářská 659/5
190 00 Praha 9
Při objednávce přepravy zadejte prosím telefonní číslo +420 774 106 590 a e-mail reklamace@avacom.cz, abychom mohli vaší zásilku při cestě k nám sledovat.
Budete-li produkt posílat přepravní společností, nezapomeňte produkt vhodně zabalit, aby během transportu nedošlo k následnému poškození.
V případě vrácení produktu a odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů zabalte prosím nepoškozený produkt v původním maloobchodním obalu do vhodné krabičky či jiného obalu tak, aby nebyl poškozen ani produkt ani maloobchodní obal.